T

Landing oldalak

A legegyszerűbb módja az online jelenlétnek

landing oldal

Mire használjuk a Landing oldalakat?

A leggyakrabban valamilyen kampány részeként hozunk létre Landing oldalakat, ahol egyszerűen, viszonylag röviden, de látványosan és érdeklődést felkeltő módon mutatjuk be a promóciót. A Google Ads-, és Facebook kampányok igen közkedvelt eszköze a Micro-site.

Landing oldalak célja gyakran az is, hogy a látogatót szeretnénk valamilyen interakcióra, pl. kapcsolatfelvételre, vagy rendelésre bírni.

Leggyakoribb okok a Landing oldal készítésére
- egy szolgáltatás rövid ismertetése, ahonnan akár közvetlenül is rendelhet a látogató, vagy átirányíthatjuk a céges honlapunkra
- konkrét rendezvényekre való meghívás. Partnertalálkozók, évzáró rendezvények, szülinapi bulik. A Mikro-site oldalon lehet hírlevelekre feliratkozni vagy regisztrálni a rendezvényre.
- tréningekre való invitálás.
- egy (vagy néhány) termék bemutatása, ahol maga a rendelés a cél.
- videó vagy élő videó megtekintésére szolgáló hely
- A vállalkozás mérete olyan szerény, hogy felesleges (vagy lehetetlen) egy összetett, komoly céges honlapot létrehozni, viszont az online jelenléttel szeretné a vállalkozás az ismertségét növelni.

Példa kampány: 

Zöldség- gyümölcs értékesítésével foglalkozó cég Facebook kampányt indít.
A kampány nem arról szól, hogy gyere, látogasd meg a honlapunkat, hanem arról, hogy a gyümölcs mennyire egészséges élelmiszer.

Ha a látogató rákattint a hirdetésre, akkor a vállalkozás Landing oldalára irányítja az érdeklődőt.
Az oldalon részt vehet egy játékban, ahol a főnyeremény egy 5 kg-os gyümölcskosár egzotikus gyümölcsökkel.
A játékban való részvétel feltétele pedig a hírlevélre való feliratkozás.

A Landing oldal 90%-ban a gyümölcsök hasznos élettani hatásairól és más érdekes témával foglalkozik.
A fennmaradó 10% súlyát tekintve viszont domináns, mivel ez a kapcsolatfelvételről szól. Arról, hogy vegyen részt a játékban és iratkozzon fel a hírlevélre, illetve ha kedvet kapott gyümölcsöt fogyasztani az oldalon a vállalkozás címe mellett a céges honlapra átirányító link is fel van tüntetve.

Így a látogató könnyen és gyorsan eléri amiért a hírdetésre kattintott. 

VÁLASSZON CSOMAG AJÁNLATAINK KÖZÜL

Vagy kérjen egyedi árajánlatot

Mitől működik jól egy Landing oldal?

Egy landing oldal készítése során az alábbi irányelveket érdemes betartani: 

  • egyszerű felépítésű
  • nem tud elnavigálni, "elkalandozni" az érdeklődő másik oldalakra 
  • illeszkedik a céges arculatba
  • bizalomépítő elemek találhatóak meg rajta (pl. médiamegjelenések, garancia, ajánlások, ügyfélvélemények, tanúsítványok, szakmai díjak, előnyök stb.)
  • rendelkezik CTA-val (vagyis „call to action”-nel, amely valamilyen cselekvésre hívja fel az érdeklődő figyelmét)
  • jól értelmezhető, hogy mi az ajánlat, és mit kell tennie az látogatónak, ha érdekli a szolgáltatás, vagy a termék
  • a konverziómérés be van állítva, így a kampány teljesítménye mérhetővé válik


© 2010 Minden jog fenntartva
Cookie és Adatvédelmi tájékoztató